Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning

Uuups!! Jag hade glömt min lista som jag skulle följa :P
Asso typ alla som jag känner vet ju alltid nånting om mig, men den som vet mes mest meeeeeeest!! Det är min kille ♥ Jag tror inte någon alls känner mig så bra som honom, han vet när jag e sur, irriterad, ledsen, glaaad :D hahaha, jag tror ingen som jag känner har kännt mig så bra som han göra :) För att ser han att jag e sur så försöker han prata om det eller så får han mig o skratta och göra sina söööta och gulliga grejer :D
Ni får ingen bild på bara honom, utom på oss båda :D en av bilderna från hans födelsedag!!

Bilder från han födelsedag kommer idag lite senare!! Peace!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0