Det märks att det är tisdag...

Så himla lång alla tisdagar måste vara :/ ajaa, idag så vaknade man för tidigt, men man hann o fixa sig och sen så käkade man frukkost, sen råka man somna lite bredvid vovvisen :P Hehehe, sen åkte man till skolan och hade matte, asso det jag aldrig har fattat när andra lärare har förklarat, fattar jag nu :D Antingen så ere som är jag så hjärndöd eller så ere lärarna som är dåliga på att förklara... Ajaaa, läraren jag har nu e bäästa matte läraren jag har haft hittills :D!!

Hehehe, igår va jag me Emelie, min granne. Vi gick runt me min hund, och sen så gick vi ut en långiiis me hennes hund, mer än en timma typ, sjuuuk skööön :D vi pratade och allt om allt. Det va typ det, ska nu lägga dagen och gårdagens outfit och sen så får man se vad som händer ;) peace!!
Gårdagens outfiiit!!

Dagens outfit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0