Exakt ALLT!! kan vara åt helvete... ibland.

Yeees yeees, idag har det inte varit min dag... Har i storsätt gråtit hela dagen :'( att livet ens kan vara så här trist, HATAR DET!! Ajaaaa, imorgon är det träning... ÄNTLIIIIGEEN!! Orkar me allt annat, dans får mig bort från det negativa :') Idag har jag varit i skolan i alla fall :) vi gjorde dem där kransarna som ska säljas bort och sen så käkade man luch med Michii och Sara :) det blev thai maaat :D gör mig glad!!

Allt jag kan säga är att det var fett gott (a) skulle kunna äta det där varje dag typ. Efter det drog man till banken med Michii och Sara för michiis skull, hon skulle typ fixa nåt med sin kort och så... Sen drog man till skolan och fixa nån bordsdekoration med gruppen, det gick snabbt... Jaaa jaaa, onödig fakta just nu :/ ajaa, till slut fick vi sluta, så nu e jag hemma :) ska se om jag fixar nån käk innan jag blir smalare här... Peace!!


Kommentarer
Postat av: melinda

ser gott ut :D

2011-11-22 @ 23:35:14
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0