i skolan

Smeknamn: Ouuft!! Har fett många faktis, men jazzi är den vanligaste
Beroende av: Mobil och choklad

Vad tror folk om dig?: Vet inte och ORKAR inte bryyy mig :D

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår, mina ögon och mina kläder

Brukar du skratta för dig själv?: HAHAHAHA xD... Jaa -.-

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Var e du' puss

Var bor du?: Norsborg

Trivs du där?: Är bara där för att jag bor där, såå neej

Äger du några converse: Inte riktiga :P

Sprit, cider, vin eller öl: öl, cider & goda drinkar

Brukar du bli för full: Tror inte det

Vad har du för mobil operatör: Comviq koompis

Är du allergisk mot något: hoppas inte :(

Hur svarar du i mobilen: Hallå?? Hej det är jazmin (när jag inte vet vem som ringer)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vet inte

Brukar du komma i tid: det händer att jag gör

När mår du bra: När jag är ut och när jag dansar och är med killen

När blev du fotad senast: Öööhm o.O jag fotar mig själv hela tiden typ så vet inte

Hur känner du dig nu: Uttråkaaad

Vanligaste färg på dina kläder: svart och ljusa färger

Vad saknar du: Min älskling och mina hundar

Hade du en bra kväll igår: Kan man säga

Favorit dryck på morgonen: Mjölk med obo'y

Rakar du benen: jaaa??

När brukar du oftast gå och lägga dig: seeent

Är du blyg?: Jaa, det händer att jag är

Sysslar du med någon idrott: Aa, jag dansar peruansk dans

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: inget tror vääl

Är du nöjd med ditt liv: Noooopp

Är du bortskämd: Neej fyfahn

Vad längtar du till?: Flytta ut och resa runt

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag hoppas det

Vad använder du för shampoo?: head and shoulders

Vad är det finaste du fått?: Inget
En speciell dag du minns: Dagarna med min kille och kompisar

Hur gammal är du: 18 år, 19 om 2 månader!!! :(

Tycker du om någon just nu: Jaaa :D min kille!!

Du samlar på: Hello kitty :D hahha, nee, men inget speciellt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min kille :$

Är det okej att gråta: Jaa

När grät du senast: Igår...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta ut, shoppa, resa :D

Bär du glasögon eller linser: Glasögon använde jag bara förut.

Har du piercing: Neej

Vill du gifta dig: Nu om det gick

Vill du ha barn: aa, mina egna och sen adoptera en åtminstonde

Solar du ofta: neej

Är du bra på att laga mat: Hahaha, nooop, jag bränner upp maten bara,men älskling får fixa :$

Är du flygrädd: Neej, men var

Hur vig är du: Inte vig alls

Vad äter du helst när du ser på film: Popcron med läsk och gooodiis

Bor dina föräldrar tillsammans: yees

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll.

Vilken ögonfärg har du: Mörk bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: flera gånger
Biter du på naglarna: Bara när jag e nervös

Röker eller snusar du: .............

Har du skrivkramp nu: Neej, uttråkad bara :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0