Imorgon är det äntligen fredag!! :D

Ska skriva en liten snabbis nu för att imorgon måste jag vakna tidigt för att dusha och det :) Ajaaa, idag har jag varit i skolan, klara av det!! Yeey!! Hahaha, lång dag och sen åkte man hem, käkade, gick ut en rundis me Ikaros och sen så kom jag hem mötte upp pappa för att få sl kort och så mötte man så klart Dayhana :) sen åkte man till stan för att vi skulle på teater som jag sa igår...

Efter det så träffa man på älskling, så vi tog en promis till Gamla Stan, sååå mysssigt :D Love it!! Sen så lämna han hem mig och nu e jag hemma :) ska sova nu. Ska bara lägga ut dagens outfit och sen natti natti!! Peace!!

Hahahaha, helt död efter att ha varit uppe hela natten :/ kuuuuuul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0