Jag är konstig...

1. Jag e fett dålig på att trösta folk
2. Jag älskar citron när jag sår på läpparna
3. Måste alltid ha lampan tänd när jag ska sova
4. Måste nästan alltid ha min hund när jag ska sova
5. Jag är rädd för att fylla år
6. Måste äta choklad varje dag!!
7. Måste ha med mig väska vart jag en går, även om jag inte har nåt i den :$
8. Jag måste alltid sitta rätt håll när jag åker tb
9. Jag är beroende av att redigera bilder
10. Jag hatar att sova på kuddar, men nallar funkar bra :D


Kommentarer
Postat av: J

Hej! tänkte fråga dig hur du noppar dina ögonbryn? jätte fina! du är också otrlogit vacker :) Visa gärna med bilder eller video :D :D

2011-11-29 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0