Mistakes are proof that you are trying...

Heeeej, känner mig ganska irriterad just nu, men annars har min onsdag och torsdag varit TOPPEEEN :D Yeeeey!! Neee, men har varit på Milennas födelsedag, tog inte så många bilder, men nånting är allt nåååt :D och idag har jag varit ute me Carolina, Cookie, min älskling så klaaart :D höhöhö, me Lelo och me Davinchiii ^^ vi gick runt och luffa mest typ, käkade på max, gick till gamla stan och sen åkte vi tillbaka till tc och käkade donken där :D lyyyyx va?? xD HAhahaha xD jaa,a vi har tjockat oss todaaaay :D så nu har jag hel slut på pengar :P
Ska lägga in bilderna och sen så ska jag bara chilla me livet... Det känns som att jag prata me min kille för typ tusen år sen :( men det va typ en timme sen bara, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET SAKNAR JAG MIN BEBIIIIIS!! :( peace!!

Så här såg jag ut igår ^^

Milennas familj :)


Det  va dem bilderna från Milennas fest- bilder från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0