Sååjaaa...

Nu kan jag sätta mig och blogga på riktig :) idag har jag varit i skolan och så slutade man tidigt, så jag väntade på Emelie. Och medans man väntade på henne så blev det bråk i skolan, inte kuul... Asso inte bråk me mig, andra tjejer som bråka. Och sen så mötet man upp Harumi (syrran), Sandy och Matilda (syrrans två kompisar) och Bruno med Emelie, Natha och Cämii :) sen åkte man mot norsborg och alla gick hem, men Sandy och Maltida följde ju me :) dem gjorde pannankakor när vi kom hem och nu e dem ute på en promis me vovvisarna :)

Jag orkar inte verkligen gå ut mer idag, plus så måste jag på teater imorgon, ska kolla på Fröken Julie... Kuuuuul -.- Sen ska min älskling hämta mig sa han :D yeeeeeey!! Glaaaad tjeeej!! ♥♥♥♥
Ajaaa, nu ska jag bara lägga upp dagens outfit och sen så ska man kolla på en skräckiiis :D får se vad det blir :D men först innan det så ska jag skriva grattiiiis till en hjärndöd person som jag känner :D Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0