Skolaan daa...

Heeeej alla mina bloggaläsare (som jag jag inte har), sitter i skolan men har rast. Känner mig fett nere, trött... ALLT!! Igår kunde jag inte blogg eftersom först var jag i skolan, sen med killen och sen på träning. Och då kom man hem vid 10inte sent exakt men orkade inte blogga bara. La mig typ på direkten efter jag hade ätit maaat... Idag ska jag bara vara i skolan och sen ska jag bara komma hem och städa. Imorgon är det träning igen och sen på lördag ska man uppträdda med gruppen... Hoppas det går bra bara. Just nu så gör jag bara nån uppgift, inte min grej, men måste göras...
Ajaaa, idag, lite senare när jag kommer hem ska jag ta min tid och välja ut veckans blogg läsare. Det är bara 5 pers. som är med, så ska lotta ut två, om det nu inte mer som ska skriva in sig ;)
Här är en direkt länk till tävlingen: http://jeeds.blogg.se/2011/november/tavlingen-hallaaa.html
Lycka till nu!! Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0