Tiiiiiiiisdag!!

Heeeeeeej!! Sitter på kanten av min säng ^^ yeeeeey!! Neee, men e glad idag ^^
Vet inte vrf, men jag ska träffa min älskling todaaaaaaaaaaay!! :D
Nu ska jag skriva ner va jag ska göra dem närmaste dagarna ^^
Idag: Ska till Hallunda, sen ska man komma hem och sen ska man möta upp älsklingen
nånstans i världen :P vet inte vart än, sen ska man till träningen ;)
Onsdag: Då fyller en tjej från dansen år- Milenna :) så man ska typ till nån lokal nånstans
i välrden då oxå :D Höhöhö, snacka om vilse imorgon dåå ^^
Torsdag: Då ska man ut o fika me Cookie (om hon nu kommer) Carolina och Lelooo :D
Fredag: Då har man träning igen och då träffar man älsklingen igeeen :D
Lördag: Vet inte än va man ska hitta på ^^
Söndag: Chill daaag hemma :D
Snacka om bra planerat den här veckan ^^ chiiiill juuu, ajaa, ska dra till Hallunda snart, tror
inte det blir mer bloggande idag, så man får se om man hinner imorgon, peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0