Vem/Var/Vad/ Har du någonsin

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen...
Vem fick du senaste sms av? Natha
Vem tänker du på nu? Min älskling
Vem pratade du senast i telefon med? Min älskling
Vems hus var du senast i? Emelie
Vem önskar du var med dig nu? Min kille ♥
Vem är din favoritsläkting? Alla typ.

VAR
Var är din mobiltelefon?
Under mitt ben
Var handlar du mest? Godis
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina Trico
Var åkte du senast bil? Till farfar

VAD
Vad åt du senast?
Pasta och med kött bullar :D
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor: Blå
Vad är den närmaste saken som är blå? HAHAHAH xD min byxor!
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Olika
Vilken film såg du senast? Nån film me älsklingen, kmr inte ihåg
Vad hör du just nu? Inget

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Njaa, tror inte det :P
Sovit naken? Nästan!
Kört över hastighetengränsen? Noop
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Ja
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Neej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Neej
Varit i slagsmål? Ja
Smugit ur ditt hus? Nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0