Helt jävla dum man får vara....

Asso idag så addade jag nån som jag inte visste vem det va?? Asso nån tjej som hade hittat min msn jag vet inte vart exakt :S Men ändå... Hon loggade in på msn och jag fråga vem hon va?? o.O Asso jag e sån som accepterar och sen så tar jag bort om jag inte känner personen... Men den här tjejen visste inte va hon höll på me... För det första börja hon prata me mig på engelska och jaaa, ni kan anna hur det gick till xD HAHAHAHA!! och sen så började hon säga att jag va sööt och sen och ville se mig på cam och shiiit :S jag ba jag känner inte dig och sen så skickade hon en länk!!! Asso den där tjejen vet inte va hon gör :O!! Helt jävla sjuk att man gör sånt -.- Jaaa, ni vill säker veta va den där länken innehöll... Jaa, hon visa sin kropp -.- hon ba om du vill se mig så tryck på länken och då trodde jag hon mena ansikte och sånt (och jaa!! jag e efterbliven) och sen så kommer människan upp me sånt :O!! Asso snacka om att vara så himla dum och visar upp sig så där??? Ajaaa, bort me den tjejen från msn iaf!! Så himla äcklig folk kan vara ibland, INGET LIIIIV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0