Jag förstår inte mig på andra...

När man tror att man har lärt känna den personen bra så tror man fel... Det kan hända att man blir osams och det är då all skit snack börjar. Men det är alltid en som snackar mer än den andra, och den personen jag kände verkar vara dem största skit snackaren då... Chocken kommer fram och man kan knapp tro att det är sant, allt känns som en dröm... Men det är det inte tills man ser med egna ögon och hör det själv...

Jag vill skriva mycket mer än så här... Men jag e så besviken och ledsen att det just den personen jag alltid har snackat så bra om... den personen jag alltid har skyddat när nån har snackat fel om den personen... Jag e bara fett chockad att en så bra vän kan chocka en så däär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0