Svar!

Sofia  () om The studio:
Hejsan, allt bra? :D

just nu är jag i Thailand så kika gärna in o följ min resa :D jag uppdaterar dagligen med massa bilder!

SV: jora, det är bara bra!
11 April, 17:22
HAKUNA MATATA om The studio:
Fint!

SV: Taack så mycket!
11 April, 17:18
Mayra om The studio:
Gud vad roligt vill också :)

SV: Jaa, det var det ;)
11 April, 14:23
Pili & Mili  ([email protected]) om Dagens bilder!:
Shoooo jazz ;)
Kolla in calienteh.blogg.se
Jag är 100% på att du känner igen oss <3

SV: hahaha, det klart jag vet vilka ni är tjejer ;) <3
11 April, 00:01

Alice Forslund om Dagens bilder!:
Hur mår du idag? :)

Sv: det är bara bra med mig :) sjda?
10 April, 20:46
Julle om Hello Kitty! - Vill ha!!:
Äntligen någon som är som mig när det gäller Hello Kitty! :)

SV: Haha, jaa, Hello Kitty är underbart!!
10 April, 20:01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0