You have to go through the WORST to get the BEST...

Heeej alla mina blogg läsare.... Idag var jag på bra humör, men inte längre. Även om det är en liten grej, så gör man bara inte så. Det är fittit bara och man respekterar bara en en... Och jag har märkt att den personen inte gör det. Ska verkligen sluta bry mig. Man kan inte lita på nån verkligen. Trött på det här...
Ajaaa, är i skola med Dayhana och väntar på att lektionen ska börja. Skriver nog senare... Chao!!
 
Vill bara sova just nu...


Kommentarer
Postat av: Zak

Det finns många smutsiga människor där ute! Du är super vacker. Älskade din video blogg med din kille, han va fan duktiga. Inga "ehhh" eller "vad ska jag säga" som vi tjejer hehe <3

2012-04-03 @ 00:27:44
URL: http://zakcblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0