18 augusti 2012

Heeej alla mina blogg läsare!! Hoppas ni alla mår bra... Jag mår ganska okej idag. Sorry för den dåliga uppdateringen. Har haft så mycket att tänka på o så... Men nu e det över, nu e allt tänkt o klart :D Idag har jag vait på syrrans sista  uppträdande me Pila Dancers. Sjuk grymma tjejer som dansa, synd att sån grupp ska läggas ner. Men men... Efter det bjöd mami på mat, kina food!! Och sen kom jag hem och gick runt me hundarna. efter det va jag me Natha, prata och sånt. Nu ska jag lägga upp lite bilder o se om en video går o ladda upp. Sen blir det movie time :D  yeeey!! Ha det så bra så länge, peace!!
Buuuu... 3 bilder...
Jag- Igår...
Bild från igår- Caribe Time!!
 
Ingen bra kamera med. Men det är dagens bild- Pila Dancers!!

Kommentarer
Postat av: du vet vem

aaa du har det trevligt och jag har varit jävligt sårad.. dum är du

2012-08-18 @ 21:47:45
Postat av: Ifra

Hoppas att det jobbiga löser sig för dig
Har några frågor, hur lång är du? Hur mycket väger du? Vad går du i för linje i skolan? Och hur många syskon har du?
Kram!

2012-08-21 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0