Min helg!

Fredags: Var på min praktik och sen var jag i stan o vänta på killen och han kom inte, sen åkte jag till träningen och där mötes man. Fahn va hårt man tränade den dagen, det dödade, efter träningen- snabb sminkning och byte kläder. Efter det skulle det bli Club Caribe, men istället åkte man till La Havana- Rådmansgatan (eller va det nu heter). Efter det var man på donken och sen drog vi hem ;)

Lördag:
Då kom jag hem och käkade frukost med syrran. Efter så decka man fint på soffan efter det gick jag upp till mitt rum och somna där några timmar. Mamma väckte mig innan hon gick med pappa på nån fest. Sen så städade jag lite och sen så kommer jag inte ihåg nåt mer. Asso chill lördag ;)

Söndag: Vaknade 12, käkade frukost och sen så fixade man sig för att dra till fisksätra för uppträda, efter uppträdandet, åkte man till stan med Amanda och killen för att käka nåt efter det drog man bara hem.

Idaaaaaaag!! : Idag har jag bara varit på min praktik och sen var jag i stan med Amanda, efter det möte man upp killen. SÅ vi drog i käka på... KOmmer inte ihåg va det heter men det va i stan. Sen drog man hem ;) Vi hade tänk åka skridskor, men blev inte av :/ nästa gång. Ska ladda upp lite bilder, men först ska jag ner o hälsa på mi mamita!! Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0