Svar på tal ;)

Natta om Jag och min älskling- Hahahahaha!!:
Hahahah skiit söta ! Man ser verkligen att de ni har e äkta kärlek :D Hur gamla e ni och ja ser att ni e latinos men exakt vilka städer kmr ni från :)? De känns oxo som att ja sett dej nånstans elr så liknar du ngn bara. Vill du göra ett länkbyte? Kram :)

SV: Hehehe, taack så mycket ;) Jaa, vårt e verkligen äkta även om det finns tjaffs och så :D Min kille är 21 och jag är 19 år. Vet att vi är lite barnsliga, men vi är även ganska allvarliga när vi måste :) Han är från chile och jag från peru. Hehe, jaa, det kanske du har, den här världen är så liten så du kanske känner nån kompis till mig. Visst, länkbyte går jätte bra!! Kraaaam på dig me!!

Kommentarer
Postat av: Natta

Aha okej :D haha nej de gulligt att va barsnlig ibland. Ni e skit söta tillsammans ! :)ja länkar dej i nästa inlägg då :D kram

2012-02-22 @ 22:55:03
URL: http://natttajuggen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0