!!

Heeeeeeeeej!! Sitter på min systers säng och lyssnaar på musik. Ska snart städa lite mitt rum och packa lite till imorgon och ladda ner musik och filmer. Under nästa vecka kommer jag inte vara hemma, ska åka upp till Jämtland. Så kommer vara där ca 1 vecka om inte mer, men vet inte än.
Igår var jag hemma o städa, sen åkte jag till Grechi eftersom vi skulle till rålis. Skit väder säger jag bara!! Men vi va i rålis en stund och sen börja vi röra på oss vid 7 tiden, jag åkte till tc och träffa nån ;) och sen efter det så åkte jag till fittja, hahaha, man kan tro att jag bor där men nej, va där med Cristian (en annan Cristian) och hans kusin Camila och nån annan kompis till honom. Vi gick runt och sen drog jag hem.
Idag ska jag bara vara hemma, måste packa och fixa saker, för att jag åker imorgon som sagt. Har faktis bara 2 bilder o bjuda på. Det kommer mer sen kanske ;) peace!!

Kommentarer
Postat av: gc.

haha tr�ffa n�n ;) va va va hahha <3

2012-07-26 @ 22:59:07
URL: http://grechi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0