Svar

Anonym
Äre inte john rodriguez som är på g nu ;)
 
Anonym
Om det bara angår er varför skriver ni era känslor helt öppet för alla? I några dagar satt ni båda o skrev en massa statusar om varann? O du skrev ju ett helt inlägg om det?

Sv: Om det är han eller inte angår dig det mindrer eftersom jag inte vet vem du är, och eftersom du är omogen och inte står för det du säger så bryr jag mig helt enkelt inte om va du säger. Allt Du skriver just nu är bara ord och en massa BULLSHIT. Visst verkar det som att jag bryr mig, vilket jag verkligen inte gör ;) hahahaha!! Du som skriver och frågar allt det här och tar vekligen din onödiga tid, det är bara för att gå vidare med info jag ger dig, men tyvär så lyckas du inte, så gör alla en tjänst o skaffa dig ett liv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0